مدیر کل سیاسی انتخابات و استانداری خراسان رضوی از ثبت نام دو هزار و دویست نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا به امروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد مسعودمحولاتی گفت: کار انتخابات شورای شهر و روستا از روز بیست و پنجم اسفند ماه با دستور وزیر کشور و معرفی معتمدین شهری و روستایی توسط فرمانداران و بخشداران به هیئت نظارت آغاز شده است.
وی افزود: کار ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای شهر و روستا در تمام نقاط شهری و روستایی از سی اسفند ماه آغاز شده و تا ششم فروردین ادامه خواهد داشت.
 دبیر ستاد انتخابات استان خراسان رضوی در ادامه گفت: در طول دو روزی که از ثبت نام گذشته، دو هزار و دویست نفر داوطلب در استان خراسان رضوی ثبت نام شده اند و بقیه داوطلبان می توانند تا پایان وقت اداری روز ششم فروردین با مراجعه به فرمانداری ها و بخش داری ها با تکمیل فرم های مربوطه در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند.
محولاتی افزود: در استان خراسان رضوی 73 شورای شهری و دو هزار و ششصد شورای روستایی را خواهیم داشت که این انتخابات با حضور مردم در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگذار خواهد شد.
انتهای پیام//ح.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.