خبرهای خوش ترکاشوند برای هواداران پرسپولیس؛

توافق نهایی دوساله پرسپولیس با مدافعی که هواداران آرزویش را داشتند

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در ابتدای سال جدید خبرهای خوشی برای هواداران داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدعلی ترکاشوند در مصاحبه نوروزی با باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک سال جدید به هواداران و آرزوی سلامتی برای همه گفت: اکثر بازیکنان پرسپولیس برای مدت دو یا سه سال با باشگاه پرسپولیس  قراردادشان را تمدید کردند، اما خبر خوش دیگر اینکه با یک مدافع خیلی خوب به توافق نهایی رسیدیم و  بعد از اتمام بازی‌های امسال نام او را به هواداران اعلام می‌کنیم. این بازیکن یکی از مدافعان خیلی خوب ایران بوده و کسی است که تماشاگران پرسپولیس آرزوی حضورش را در تیم داشتند. توافق دو ساله با این مدافع داشتیم که به زودی نامش را رسانه ای می کنیم. 

ترکاشوند تصریح کرد: اتفاق خوب دیگری که رخ داده است اتوبوس اختصاصی 30 نفره VIP پرسپولیس آماده شده تا مشکلی برای نقل و انتقال بازیکنان نداشته باشیم. طرح زیبایی با جمع‌بندی نظر هواداران روی اتوبوس پیاده شده که سال به سال می‌توان آن را تغییر داد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره خاطره اش از عید گفت: عیدی 2 تومانی که از پدرم می گرفتم بهترین خاطره ام از عید است.

وی بیان کرد: از تمام تماشاگران پرسپولیس که همواره از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوار هستم در بحث کمک‌های نقدی نیز بیشتر از قبل به تیم کمک داشته باشند چون از لحاظ مادی و معنوی نیاز به حمایت هواداران داریم.


وی تصریح کرد: دو سال قبل که با طاهری به پرسپولیس آمدیم، جلسه‌ای با برانکو داشتیم که از او پرسید هدف شما چیست؟ برانکو گفت قهرمانی لیگ را می‌خواهیم که طاهری اعلام کرد این هدف ما نیست و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و بازی در جام باشگاه‌های جهان برابر بارسلونا هستیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:  هدف ما قهرمانی در آسیا است که می‌توانیم با آن بهترین هدیه را به هواداران بدهیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
کیسه ها شما که از ما 6تا و 4تاو 3 تاو .....خوردید پس چرا ادعا میکنید ،،،،والا خیلی رو دارید ،همین الان هم که زیر مایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
آخه کیسه ها اونم شانسی بردین 6تایی ها ما حداقل 3تا خوردیم نه6تا
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۹:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
ما كه از كيسه ها 3تا خورديم شما چرا از ما 4تا خوردين قهرماني كيسه هام كه قلابي به يه قهرماني جام در جام اسيا سرورتون نميرسه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۵۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
اون مدافع که در سپاهانه و اصلا ارزوی ما نیست .شجاع خلیل زاده اگرم با پرسپولیس قرارداد ببنده در دل هواداران نیست و کارایی که قبلا انجام داده از ذهن ما خارج نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
انشاءالله ........ صعود می کنند خدا حافظ و نگدارتان باشد پرسپولیسی های عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
اسمشونگفته چرا الکی جو میدین لونگیها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
قهرمانی در آسیا بخواب تا به خوابت بیاد شما ده سال یه بار یه جام تو لیگ میگیرین اونوقت سه تا سه تا از ما والریان میخورین بعد میخواین تو آسیا قهرمان بشین وبرین با بارسلون هم بازی کنین چه بازی بشه اون بازی اگه بشه لنگ ده بیستایی باید گل بخوره.. خخخخخ. این آقایون جوان هم نیستن تا بگیم آرزو بر جوانان عیب نیست. حسرت به دلان.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۳:۳۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
شتر درخواب بیند پنبه دانه....با این بازیها تو اسیا از گروهتون صعود کنید هنر کردید!