۶۶ دستگاه امداد خودرو و ۱۳۴ اکیپ سیار در طرح تسهیلات خدمات سفر در جاده‌های ارتباطی مازندران به مسافران نوروزی خدمات خودرویی ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عیسی خادمی رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت: ۶۶ دستگاه امداد خودرو، ۱۳۴ اکیپ سیار در جاده‌ها و برقراری فعالیت گشت نامحسوس در محورهای اصلی و فرعی مازندران در طرح تسهیلات خدمات سفر در نظر گرفته شد.

وی افزود : اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان از طریق دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل کشور به آدرس mosaferyar.ir و payaneh.ir، mazandsafar.ir برای تهیه بلیت اینترنتی معرفی شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت : قیمت بلیط حمل‌ونقل عمومی در سفرهای نوروزی امسال افزایش نیافته است.

عیسی خادمی افزود : پیش فروش بلیط های حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی از اول تا ۱۵ اسفند ۹۵ بصورت اینترنتی و حضوری انجام شد.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت : هموطنان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ و برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها می‌توانند با تماس به این سامانه گویا ۳۰۰۰۱۴۱ اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.