سال 1395 سپری شد سالی پر از فراز ونشیب همچون سالهای گذشته .

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛سالی با تلاش فراوان اما مشکلات و چالش هایی بسیار در حوزه سلامت، روزهایی پر از بیم وامید ، خوف ورجا وفراز وفرود .اماهمچون هر سال بهار فرا رسید وامید ورجا و فراز غالب گشت و در پایان سال با تلاش مستمر همگان خصوصا وزیر پر تلاش و دلسوز بهداشت و معاونین محترم ایشان وهمه همکاران عزیز  توانستیم بهار را باامیدی بیش از پیش در آغوش گیریم و شاهد موفقیتهای بسیار در حوزه سلامت باشیم.


در این سال و در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، درکنار فعالیتهای بسیار وسیع ، همچنان حجم  زیاد پروژه های زیر ساختی ادامه یافته و در حوزه بهداشت نیز پروژه های زیادی آغاز شد . به سرانجام رسیدن پروژه های مختلف در طول سال و پیگیری و حل مشکلات تعدادی از پروژه هایی که کندی و سختی زیادی در مسیر احداث آنان بود، از جمله  اقدامات موثر و توفیقات این سال بود.

 در سال 1395 دانشگاه با افزایش رشته های تخصصی پزشکی و تکمیل این رشته ها و تاسیس و احداث دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی ، افزایش تعداد اعضای هیات علمی و... ، موفقیت های حوزه های گوناگون بهداشت ، درمان ، پژوهش، دانشچویی - فرهنگی، دارو و غذا و توسعه مدیریت و منابع و نیز تاسیس معاونت اجتماعی گام های بزرگی در راه توسعه دانشگاه و رساندن آن به جایگاه واقعی برداشت که جا دارد در اینجا از همه دست اندرکاران این توفیق ها که در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عملی شایسته تلقی می شود، تقدیرکنیم. 

همکاران من در سراسر استان ، از روستاهای صعب العبور ، دور افتاده و مرزی ، دهستان ها ، بخش ها و شهرها تا مراکز تخصصی هرکدام به مثابه یاخته های این پیکره که متأسفانه نحیف و رنجور شده بود، کوشیدند تا آن را سرزنده ، تنومند و توانمند سازند و اکنون مفتخریم تا اعلام کنیم برنامه تیم مدیریت دانشگاه با همکاری اعضاء هیأت علمی ، کارکنان و دانشجویان و نیز تعامل و همراهی مجموعه وزارت بهداشت ، مسوولان استانی و منتخبین مردم  به خوبی پیش رفته و امید آن می رود تا در پایان این برنامه ،دانشگاه  در آنجا که شایسته است قرار گرفته و سربلند تر از گذشته، خادم سلامت مردم باشد. 

سال 1395 را به همکاران عزیز به ویژه به خانواده های محترم آنان تبریک می گویم. آنان پشتوانه های محکم همکاران برای تلاش در سنگر حفظ سلامت هستند و دلگرمی و حمایت آنان موجبات این موفقیتها را فراهم می آورد.

سال پیش رو ،سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال، برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سالی توأم با تلاش بیشتر و ثمردهی بخش عمده ای از فعالیتها است . امید ما به بهبود شرایط کاری و رفاهی همکاران و خدمت بهتر به مردمی است که شایسته بهترین ها هستند.

امیدوارم این سال سرشار از شادی و سلامتی برای همه هموطنان به ویژه مردم بزرگوار استان کرمانشاه و همکاران ساعی و تلاشگرم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باشد.

حول حالنا الی احسن الحال
 
نوروز بمانید که ایّام شمایید!
آغاز شمایید و سرانجام شمایید!
آن صبح نخستین بهاری که ز شادی
می آورد از چلچله پیغام، شمایید!
آن دشت طراوت زده آن جنگل هشیار
آن گنبد گردننده ی آرام شمایید!
خورشید گر از بام فلک عشق فشاند،
خورشید شما، عشق شما، بام شمایید!
نوروز کهنسال کجا غیر شما بود؟
اسطوره ی جمشید و جم و جام شمایید!
عشق از نفس گرم شما تازه کند جان
افسانه ی بهرام و گل اندام شمایید!
هم آینه ی مهر و هم آتشکده ی عشق،
هم صاعقه ی خشم ِ بهنگام شمایید!
امروز اگر می چمد ابلیس، غمی نیست
در فنّ کمین حوصله ی دام شمایید!
گیرم که سحر رفته و شب دور و دراز است،
در کوچه ی خاموش زمان، گام شمایید
ایّام ز دیدار شمایند مبارک
نوروز بمانید که ایّام شمایید

دکتر حسین کریم 
رییس دانشگاه

 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.