فرمانده انتظامي شهرستان کنارک از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، و کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 8 ميليارد و 200 میلیون ريال در یک ماه گذشته خبر داد.

کشف بیش از 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر کنارک
 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ غلام شهرکي در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقا امنيت اجتماعي و حمایت از تولید داخلی، طرح عملياتي مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پاکسازي مناطق آلوده توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی اجرا شد.  
 
وي افزود: ماموران انتظامي بندر کنارک با کنترل محور هاي مواصلاتي و ايجاد ايست و بازرسي های مقطعي و هدفمند در بازرسي از 13 دستگاه خودروي سبک و سنگين انواع کالاي قاچاق شامل، لوازم خانگي، برنج، لوازم يدکي خودرو و پارچه به ارزش 8 ميليارد و 200 ميليون ريال کشف کردند.  
 
فرمانده انتظامي شهرستان کنارک تصريح کرد: در این زمینه 13 قاچاقچی دستگير که پس از تشکيل پرونده مقدماتی جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.  
 
اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به اینکه نيروي انتظامي با قاچاقچيان كالا و مفسدان اقتصادي جامعه برخورد قاطع و قانوني خواهد كرد و اجازه جولان و سركشي به آنها نخواهد داد اظهار داشت: در اين خصوص پليس نيازمند همكاري شهروندان جهت پیشبرد بهتر و سریعتر امور است.
 
 
اتهای پیام/گ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.