فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر از دستگيری 5 قاچاقچی و کشف بیش از 836 میلیون و 720 هزار ریال انواع کالای قاچاق در مدت 72 ساعت گذشته توسط پلیس شهرستان خبر داد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جليليان فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامی اين شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، موفق به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 836 میلیون و 720 هزار ریال شدند.  

جليليان ضمن اشاره به کالاهای قاچاق کشف شده شامل انواع لوازم برقی با برند خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی و برنج خارجی در ادامه افزود: در اين راستا 5 نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی، به همراه خودروهای توقیفی تحویل مراجع قضائی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر در پايان گفت: يکی از وظايف ذاتی پليس مبارزه با پديده شوم قاچاق به هر شکل ممکن است و با توجه به تاثير منفی اين پديده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کليه يگان های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.