مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: از 26 اسفندماه تاکنون 10 هزار نفر از هموطنان که به کاشان سفر کرده اند در مدرسه های این شهرستان اسکان یافته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود خدمتی  ابراز کرد: امسال در طرح نوروزی همانند سال گذشته 130 مدرسه برای اسکان مسافران پیش بینی شده است و تاکنون 30 مدرسه پذیرش مسافر داشته اند.

وی تعداد کل کلاس های در نظر گرفته شده برای مسافران را یک هزار و 100 کلاس ذکر کرد و افزود: در مواقع اضطراری 80 نماز خانه نیز برای پذیرایی از مسافران مهیا شده اند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان یادآور شد: ستاد مرکزی پذیرش مسافران در بلوار دانش کاشان و در دبیرستان هاشم زاده فعال است.

خدمتی افزود: علاوه بر این کلاس ها، چند حسینیه و خانه مسافر آموزش و پرورش نیز در اختیار ستاد تسهیلات سفر شهرستان قرار گرفته شده است.

وی بیان کرد: مدرسه هایی که برای مسافران در نظر گرفته شده است شامل دو درجه الف و ب است و در مدرسه های درجه ب سطح کلاس ها مفروش شده و پتو نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است اما در کلاس های درجه الف تلویزیون و یخچال نیز موجود است.

وی افزود: پیش بینی می کنیم موج اول سفرها از اول تا پنجم فروردین و موج دوم آن ها در روزهای پایانی تعطیلات نوروز 96 باشد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به خدمات فرهنگی در نظر گرفته شده برای مسافران نیز گفت: بازدید مسافران از موزه آموزش و پرورش یکی از برنامه های فرهنگی ما برشمرده می شود و امروز در میلاد حضرت زهرا (س) نیز بسته های فرهنگی با همکاری شهرداری تهیه شده و در اختیار گردشگران قرار می گیرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.