فرماندار چادگان گفت: عید امسال برای اسکان بیش از 300 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی درشهرستان چادگان پیش بینی لازم انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسد پور  در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان چادگان اظهار داشت: شهرستان چادگان یکی ازنقاط گردشگری استان اصفهان است که در ایام تعطیلات پذیرای مسافران وگردشگران از اقصی نقاط کشور است که در همین راستا بیش از ۲ هزار و۵۰۰ واحد ویلا، ۵ مدرسه و ۵ سوله ورزشی  در شهرستان برای اسکان بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی ساماندهی شده است.

فرماندار شهرستان چادگان افزود: بیش از ۱۳۰ کیلومتر از معابر و جاده‌های درون شهری و برون شهری شهرستان چادگان در مدت ۵ ماه گذشته ایمن‌سازی شده است.

اسد پور ادامه داد: عید امسال برای اسکان بیش از 300 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی در شهرستان چادگان تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

شهردار چادگان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری در رابطه با آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافرین نورورزی بیان داشت: برای ساماندهی مسافران و گردشگران مسؤولیت راهنمای گردشگر فقط با جمعیت هلال احمر چادگان و در مکان میدان الله چادگان که در ورودی شهرستان قرار دارد است.

امیر حاجیلو اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی که مسافران زیادی به این شهرستان عزیمت می‌کنند نظارت بر عملکرد اصناف امری ضروریست و ارگان‌های دخیل در این امر باید با جدیت هرچه بیشتری بر ارائه خدمات اصناف در ایام نوروز نظارت دقیق داشته باشند تا مسافران با خاطره خوش این شهرستان را ترک کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار