بیش از 60 درصد شاغلان مراکز فنی و حرفه ای در سراسر کشور ساماندهی شده اند و تعیین تکلیف هزار و 271 نفر باقیمانده در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور امروز در نشست مدیران و مربیان گیلانی این سازمان در رشت گفت : کمبود اعتبارات فعلی این سازمان حداقل در دو دهه گذشته، بی سابقه بوده که برای برون رفت از این وضعیت نیازمند توجه جدی سازمان برنامه و بودجه هستیم.

سازگارنژاد تربیت و آموزش نیروهای کارآمد و مولد را زیر بنای ایجاد اشتغال در کشور دانست و افزود : این امر مستلزم نوسازی و تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه ایی است و باید به این اولویت نگاه ویژه داشت.

وی در ادامه به روند ساماندهی3 هزار نیروی حق الزحمه سازمان فنی و حرفه ایی اشاره وافزود : بیش از 60 درصد شاغلان مراکز فنی و حرفه ای در سراسر کشور ساماندهی شده اند و تعیین تکلیف هزار و 271 نفر باقیمانده در دستور کار است.

رییس سازمان فنی و حرفه ایی کشور تصریح کرد :بهترین شیوه ترمیم این کمبود تبدیل نیازهای آموزشی بازار کار به درآمد و خوداتکایی و این امر مهم در دستور کار سازمان قرار دارد.

 
انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.