در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و چناررود معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر ترکی امروز در جلسه شورای اداری چادگان اظهار کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم باید در انتخاب سرنوشت منطقه و کشورشان سهیم باشند تا دشمن بداند مردم در همه عرصه‌ها پیش‌قدم هستند و از نظام و کشورشان دفاع خواهند کرد.

وی با تأکید بر لزوم بی‌طرفی مسؤولان شهرستان در انتخابات افزود: هدف، اجرای انتخابات سالم است که مسؤولان باید مردم را در امر شرکت در انتخابات تشویق کنند تا حضوری پرشور مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی به طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان چادگان اشاره کرد و اظهار داشت: استخر سرپوشیده چادگان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، سالن سرپوشیده مشهدکاوه با 80 درصد پیشرفت، جاده اصفهان به چادگان و فاضلاب شهر چادگان از جمله طرح‌هایی است که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است که باید در این راستا مسؤولان بیشتر تلاش کنند تا با راه‌اندازی این طرح‌ها از مشکلات جوانان، مردم و مسافران کاسته شود.

مهدی اسدپور فرماندار چادگان در ادامه این جلسه با اشاره به عملکرد ادارات شهرستان چادگان بیان داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام‌گذاری شده بود ادارات شهرستان چادگان در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اقدامات خوبی داشتند که جا دارد از مسؤولان ادارات شهرستان تشکر کنم.

وی افزود: از مسؤولان ادارات انتظار داریم در جلسات اداری حضور فعال داشته باشند و شخصاً در جلسه حضور یابند تا ضمن بررسی مشکلات شهرستان مسؤول اداره جوابگوی حوزه فعالیت خود باشد.

فرماندار چادگان به خدمات ارائه شده در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 95 دو موضوع بهداشتی تب برفک و آنفلوانزای مرغی را در شهرستان داشتیم که با اقدام و عمل دامپزشکی و شبکه بهداشت از شیوع این دو جلوگیری شد.

در این جلسه کورش موگوئی به عنوان معاون فرماندار، امیر جعفری راوندی بخشدار مرکزی و رضا معروفی به عنوان بخشدار چناررود معرفی شدند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.