خطیب جمعه قوچان گفت: تلاش، دغدغه کاری، هدف گرایی و مجاهدت حرکت در مسیر ولایت است و هرکسی که به این‌ها توجه نکند از مسیر ولایت خارج شده است.

لزوم تلاش، دغدغه کاری، هدف گرایی و مجاهدت در جامعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام والمسلمین دستجردی در مصلی قبا در جمع نمازگزاران و مسوولان شهر قوچان گفت : در آستانه سال جدید قرار داریم و همه مردم تلاش می کنند در آستانه سال طبیعت ، نو شوند که گاهی مردم و جامعه به ظاهر و باطن را نو می دانند .

او افزود : نو گرایی جزء طبیعت است و انسانها تلاش می کنند از این سفره طبیعت گسترانده می شود بهره لازم را ببرند و از این سفره سعادتمند راه خوشبختی را طی کنند.

رییس شورای فرهنگ اسلامی قوچان با اشاره به مشکلات بوجود آمده در برخی جوامع اسلامی اظهار کرد : در کشور یمن 7 میلیون انسان مشکل غذا دارند و از نعمات الهی محروم شدند که این نگاه زشتی به جامعه بین المللی است.

دستجردی با یادآوری به اینکه جامعه باید زیر چتر ولایت باشند بیان کرد:  تلاش ، دغدغه کاری ، هدف گرایی و مجاهدت مسیر ولایت است و هرکسی که توجه نکند از مسیر ولایت خارج می شوند.

وی با ابراز تاسف از اتفاق ناگوار تعطیلی کارخانه دوچرخه سازی در این شهرستان عنوان کرد: کارخانه دوچرخه علنا تعطیل شد که این ضربه مهلکی در مسایل اقتصادی شهرستان قوچان وارد کرد.

خطیب جمعه قوچان گفت : پناهگاه مردم  همین اشتغال است و مسوولان باید توجه ویژه ای به موضوع تامین معیشت کارگران داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دستجردی با تاکید به این که  نباید سرنوشت کارخانه کاشی مانند کارخانه دوچرخه شود تصریح کرد : اگر قشر کارخانه در جامعه دچار مشکل شود همه جامعه ضرر خواهند کرد ؛مسولان بدانند این راهی که در پیش گرفتند اقتصاد مقاومتی نیست.

دستجردی در پایان از تلاش برای تحقق اهداف اسلامی ولو تدریجی باشد گفت : همه مسوولان و مردم از اشرافی گرایی خودداری کنند و ما باید به مردم  اعتماد کنیم و دلسوز افراد در طبقات ضعیف جامعه باشیم.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.