جشن بزرگ جامعه ورزش و جوانان بردسیر با حضور پرشور ورزشکاران، جوانان، پیشکسوتان و علاقه مندان به ورزش در سالن پیامبر اعظم (ص) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این مراسم که با استقبال گسترده مردم و ورزشکاران روبرو شد، از برترین های ورزش بردسیر در سال 95 تقدیر شد.

خدادادپور، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسیر در این مراسم با تقدیر از حضور گسترده مردم ورزش دوست، از تلاش هیأت های ورزشی، اداره ورزش و جوانان بردسیر، فعالان بخش خصوصی و خيران ورزشی در پیشبرد برنامه های ورزشی تشکر کرد.

وی به حمایت ها و پیگیری های مسئولان در اجرای برنامه های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و افزود: هیچ برنامه و پروژه ای بدون حمايت مسئولان امکان پذیر نیست و باید تعاملی دو طرفه برقرار باشد.

نجف پور، فرماندار شهرستان بردسیر نیز با مهم برشمردن توجه به مسائل جوانان، بر تلاش برای حل مشکلات اشتغال جوانان تأکید کرد.

وی از افتتاح دو پروژه استخر شنا و سالن ورزشی دشتکار در آینده نزدیک ای نزدیک خبر داد و افزود: هم اکنون وضعیت ورزش این شهرستان رضایت بخش است.

در پایان این مراسم، از هیأت های ورزشی، مربیان، باشگاه های ورزشی، ورزشکاران و سمن های برتر و دست اندرکاران و تلاشگران حوزه ورزش و جوانان تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار