اهواز؛

چکاوک داستان و شعر نقد و بررسی کرد

امروز سومین نشست از سری نشست‎های نقد و بررسی داستان و شعر انجمن چکاوک در اهواز برگزار گردید.

چکاوک داستان و شعر نقد و بررسی کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ این نشست در ناحیه 2 اهواز، دبیرستان نمونه دولتی مجدزاده واقع در نیوساید و به منظور نقد و بررسی آثار داستانی و شعر دانش‎آموزان مقطع دبیرستان برگزار شد.

در این نشست ادبی شاعران جنوبی همچون صدیقه صنیعی و جناب بلدی، امیر محمدزاده (منتقد ادبی)، فریبا منتظری (مدیرگروه ادبیات فارسی ناحیه دو) و ایوب بهرام نویسنده مجموعه داستان‎های "جایی برای پناه" و "شور وشیرین" حضور داشتند.
 
این نشست که دومین نشست نقد وبررسی آثار دانش‎آموزی در سطح نواحی اهواز محسوب می‎شود با تبیین مسیر و چشم‎انداز نشست‎ها توسط فریبا منتظری در لزوم توجه به داستان و داستان‎نویسی و شعر در سطح مدارس آغاز شد و سپس با معرفی کتاب‎هایی در زمینه شعر و داستان ادامه یافت.

در ادامه آثار رسیده از زهرا محمدی علاسوند با داستان "حس قشنگ"، مینا برون با داستان "قرار در تاریکی"، آیدا جدی با داستان "سرانجام" و  خاطره گودرزی با داستان "قضاوت" (دبیرستان بهار)، علی غریبی با داستان "لنگه کفش" و سپهر قاسمی با داستان "دوزخ سرد" (دبیرستان امام محمد باقر)، علی شجاع با داستان "یک واقعیت" (دبیرستان شهدای صنعت‎نفت)، محمد باغبان با شعر "رویا" (دبیرستان مهرخوبان) و محمدرضا نژادکعبی با داستان "حس قشنگ" (دبیرستان مهر خوبان) و... بررسی و نقد شد.

گفتنی است انجمن ادبی چکاوک با حضور نویسندگان وشاعران فرهنگی پیش از این نشست‎هایی داشته است وبه صورت جدی فعالیت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.