رییس شورای اسلامی شهرستان قوچان گفت : انتقاد نادرست ، بداخلاقی و تهمت های ناروا به مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر قوچان بدون شک به بدنه شهرستان آسیب وارد می کند.

تهمت های نادرست در فضای مجازی به شهرداری قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی معتمدی افزود : در ماههای آخر سال 95 و نزدیک شدن به انتخابات عده ای با ارایه اطلاعات نادرست و غیر واقعی ، قصد بدبین کردن همشهریان دارند و فضای نا امنی را در سطح شهر بخصوص در فضای مجازی ایجاد کردند.

معتمدی اظهار کرد : برخی افراد بادیدی مغرضانه اعضای شورای اسلامی شهر قوچان رامورد تهمت قرار دادند و در فضای مجازی نسبت به نشر شبهه و اتهامات اقدام کردند.

رییس شورای اسلامی شهر قوچان تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره تمام تلاش و توان خود را بر تامین رفاه حال و شهروندان کرده اند افزود : اعضا شورای شهر و شهرداری هرگونه  انتقاد منصفانه را می پذیرد و سعی ما بر این است که خادمان خوبی برای این شهرستان باشیم .
او در پایان از تهمت ها و تخریب های اخیر در زمینه مواردی چون بکار گیری نیرو در شورای اسلامی و شهرداری و گرفتن تخفیف از شهرداری اشاره نمود و تصریح کرد : کسانی که اعضای شورا را به ناحق  محکوم می کنند کمی انصاف داشته باشند و تمام این شایعه ها از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قوچان تکذیب می شود و تمام مدارکی که در فضای مجازی پخش می شود اصالت ندارد افراد بکار گرفته شده توسط پیمانکاران بخش خصوصی بوده و هیچکس با شهرداری قرارداد نداردب ه عنوان مثال فضای سبز ،تنظیف، خدمات شهر نیاز به کارگر دارند که توسط خود پیمانکارگرفته میشوند و این افراد فصلی کار میکنند.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.