۴ نانوایی متخلف در شادگان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان گفت: ۴ نانوایی با تشکیل پرونده تخلف کم فروشی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شادگان به منظور اعمال قانون معرفی شدند.

 نعمت اله آلبوغبیش ، با اعلام اینکه مقدار هزار و ۳۰۰ تن آرد سهمیه بهمن ماه شهرستان جذب و توزیع شد، افزود: طی یک ماهه گذشته ۲۲ مورد بازرسی گروهی و انفرادی از نانوایان انجام و  چهار نانوایی با تشکیل پرونده تخلف کم فروشی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان به منظور اعمال قانون معرفی شدند.

وی بر ضرورت نظارت مستمر بر عملکرد نانوایان به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی و برنامه کشیک تاکید کرد و گفت: آدرس و ساعت پخت نانوایان کشیک باید در معرض تردد و دید عموم به صورت  بنر نصب شود.

معاون فرماندار شادگان عنوان کرد: تعداد ۱۴ نانوایی کشیک نوروزی در مناطق عباس آباد،  بلوار فتح المبین، خیابان استقلال، مسیر شمالی، خیابان ولایت، خیابان شیرازی، خیابان  امام، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان شهید صدر، خیابان شهید باهنر غربی و شرقی و شهر دارخوین واقع شده اند.

آلبوغبیش افزود: با توجه به اینکه نان یکی از کالاهای اساسی در سبد هر خانوار به شمار می رود بنابراین نظارت مستقیم و غیرمستقیم بر نانوایی ها باید به طور مکرر انجام شود تا در صورت بروز کوتاهی از سوی این واحدها به موقع با آنان برخورد شود.

وی گفت: به منظور بررسی عملکرد نانوایی ها و جلوگیری از تخلف در این واحدها و احقاق حقوق مردم این گشت مشترک در حال انجام است تا در صورت مواجه با تخلف به شدت با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.