معاون فرماندار شادگان از احداث چهار باب نانوایی و ارجاع پنج پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛جلسه کار گروه آرد و نان شهرستان شادگان شامگاه گذشته به ریاست معاون فرماندار و با حضور کلیه اعضا و رئیس دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور ساماندهی آرد و نان و نانوایان تشکیل گردید.

نعمت اله آلبوغبیش دراین جلسه از انجام ۱۶ مورد بازرسی گروهی و انفرادی در یک ماه گذشته، ارجاع ۵ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی و احداث ۴باب نانوایی جدید خبر داد و گفت: پرونده‌های تخلف شامل دو مورد کم فروشی و سه مورد عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد رقابت به منظور افزایش کیفیت و تهیه نان مرغوب و متنوع افزود: نانوایی های جدید الاحداث در شهرهای شادگان و دارخوین و روستاهای  نهر مسلم و جفال واقع شده اند.

آلبوغبیش یادآور شد: با احداث ۴ باب نانوایی جدید تعداد  نانوایان شهرستان به ۶۲ باب می رسد که از این تعداد ۴۹ باب نانوایی  شهری و ۱۳ باب نانوایی روستایی است.

معاون فرماندار شادگان درپایان، با اشاره به اهمیت بازرسی در راستای بالا بردن کیفیت افزود: بدلیل بعد مسافت  بخش دارخوین، جهت  نظارت بر نانوایان  این بخش بازرس ویژه تعیین شده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.