مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: قرارگاه فضای مجازی با حضور افراد فنی و متخصصان تشکیل شده است.

تشکیل قرارگاه فضای مجازی در استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام مهدی عرب پور  مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز در نشست ارزیابی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان کرمان که با حضور ملازاده جانشین قائم مقام وزیر کشور برگزار شد اظهار‌ داشت: طرح شورای فرهنگی از حدود سه سال قبل مطرح شده است.

وی افزود: در این راستا قرارگاه فضای مجازی با حضور افراد فنی و متخصصان فضای مجازی در استان کرمان تشکیل شده است.

امام جمعه موقت کرمان به ایجاد کمیته‌های آموزشی، رصد و تولید محتوا در قرارگاه فضای مجازی استان کرمان اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرایی شده است.

کشف 38 هزار مواد محترقه در آخرین چهارشنبه سال در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمان در شب چهارشنبه سوری بیش از 38 هزار مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: در راستای پیشگیری از خطرات و سوانح احتمالی چهارشنبه آخر سال، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات پلیسی و  اطلاعاتی موفق شدند، در شب گذشته چندین واحد صنفی متخلف را که در امر تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

 وی افزود: در همین رابطه ماموران کلانتری پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از واحدهای صنفی، تعداد  38 هزار و 315  عدد مواد محترقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در این راستا سه نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد محترقه کشف شده تحویل مقامات قضائی شدند.

اتصال برق باعث آتش‌سوزی منزل مسکونی در جیرفت شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی جیرفت اظهار داشت: علت ‌سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان استقلال این شهر که با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد، اتصال برق بود.

یوسف سالاری گفت: یک باب منزل مسکونی در خیابان استقلال جیرفت 30 دقیقه بامداد امروز دچار آتش‌سوزی شد که ماموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به سرعت در محل حادثه حضور یافته و پس از یک ساعت تلاش، آتش را خاموش و از سرایت آن جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: آتش از پریز برق یخچال شروع و به بدنه یخچال و سیم‌کشی ساختمان و همچنین فرش داخل آشپزخانه سرایت کرده بود که خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی جیرفت گفت: برای لوازم برقی پر مصرف مانند یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی باید از پریز و سیم‌کشی مناسب استفاده شود و به هیچ عنوان برای این وسایل از سه‌راهی برق استفاده نشود.

وی در مورد اطفاء حریق ناشی از شب چهارشنبه آخر سال هم گفت: سه مورد از اطفاء حریق، شب گذشته مربوط به مواد خطرناک آتش‌زا بوده که با تلاش ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار