استاندار اصفهان گفت: مجریان انتخابات به هیچ وجه حق حضور در محافل جناح‌ها و گروه‌ها را ندارند و در صورت حضور با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور  امروز در همایش «انتخابات 96، مشارکت همگانی، وحدت و همدلی، امنیت پایدار» اظهار کرد: 3 انتخابات سرنوشت‌ساز و مهم را در اصفهان پیش رو داریم.

وی افزود: باید انتخابات پیش رو باید با شکوه و عظمت کامل برگزار شود، همچنین با امنیت، آرامش و سلامت برگزار شود تا انتخاباتی وحدت‌بخش صورت گیرد.

استاندار اصفهان خطاب به مجریان انتخابات 96 گفت: مجریان انتخابات به هیچ وجه حق حضور در محافل جناح‌ها و گروه‌ها را ندارند و در صورت حضور با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت قانون، نظارت عادلانه و حضور سلایق مختلف در انتخابات از جمله موارد ضروری برای برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری است.

زرگرپور با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین موضوعات انتخابات امید است، بیان داشت: امید مردم به آینده مشارکت مردم را جلب خواهد کرد و به همین دلیل پمپاژ ناامیدی در جامعه نیز به صلاح نظام نیست و به مردم خدشه وارد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: از صمیم قلب معتقد هستم اگر می‌خواهیم مردم مشارکت حداکثری داشته باشند باید مردم را به حکومت و دولت امیدوار کنیم؛ ظرف 3 سال و نیم گذشته بیش از 12 هزار و 700 پروژه با اعتباری بالغ بر 105 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان اجرا شده است.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت یادآور شد: با اجرای طرح تحول سلامت در استان اصفهان هزار و 200 تخت بیمارستانی به بیمارستان‌ها اضافه شده است که مجموعاً برای اجرای این طرح در استان اصفهان، 670 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به بسته حمایتی صنایع کوچک متذکر شد: هزار و 100 واحد صنعتی تسهیلات گرفته و شغل‌های بسیاری در این زمینه تثبیت شده است؛ همچنین 41 واحد بزرگ 4 هزار 400 میلیارد تومان تسهیلات گرفته‌اند.

زرگرپور ادامه داد: در سال 92 به طور کلی 93 روز هوای سالم داشته‌ایم و امروز 283 روز هوای سالم داریم که این آمار 3 برابر شده است و امسال تنها 3 روز هوای ناسالم داشته‌ایم.

وی از تحویل 72 هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان خبر داد و گفت: امسال پرونده مسکن مهر به پایان خواهد رسید؛ ظرف 3 سال و نیم گذشته یک جلسه سیاسی، فرهنگی و هنری در استان اصفهان لغو نشده و این به معنای امنیت سیاسی و فرهنگی است.

استاندار اصفهان در پایان ابراز داشت: امیدوارم انتخاباتی با امنیت، آرامش و سلامت برگزار شود تا پیشرفت و توسعه کشور توسط هر کسی که مسؤولیت آینده کشور را بر عهده بگیرد اجرا شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.