ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به عنوان سربازرس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام پارسایی ' رئیس کمیته بازرسی انتخابات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور در حکمی ناهید تاج الدین را به عنوان سربازرس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان منصوب کرد.

رئیس کمیته بازرسی انتخابات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور
همچنین در احکام جداگانه، ' علی بختیار گلپایگانی ' نماینده مردم گلپایگان و ' اصغر سلیمی ' نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی را به عنوان دو عضو بازرس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان منصوب کرد.
پیش از این در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان که 17 آذرماه برگزار شد، از میان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت السلام والمسلمین احمد سالک، حسینعلی حاجی‌ دلیگانی و اکبر ترکی به عنوان هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای های شهر و روستا در این استان انتخاب شدند.

انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و اولین مرحله انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
نامنویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند امسال آغاز می شود تا ششم فروردین 96 ادامه می یابد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار