مرحله دوم بیمارستان بهنیا با زیربنای 541 مترمربع با همکاری و هزینه خانواده خیر و نیکوکار شادروان بهنیا و مشارکت انجمن خیرین سلامت و دولت ساخته و تجهیز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون  ضمن اشاره به برگزاری آیین کلنگ‌زنی توسعه بخش اورژانس بیمارستان بهنیا، اظهار داشت: ساختمان با زیربنای 541 مترمربع با همکاری و هزینه خانواده خیر و نیکوکار شادروان بهنیا و مشارکت انجمن خیرین سلامت و دولت ساخته و تجهیز خواهد شد.

جمشید اویسی با اشاره به بررسی چالش‌های بیمارستان بهنیا و ارتقا و تعالی سطح خدمات بیمارستانی، افزود: مشکل کنونی بیمارستان بهنیا کمبود نیروی انسانی شامل پرستار و پزشک است که پیگیری‌های لازم برای حل آن از طرف دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون فعالیت بیمارستان بهنیا را رو به‌ پیشرفت دانست و خاطرنشان کرد: میزان درصد اشغال تخت از 0.6 درصد به 20 درصد رسیده و همچنین مشکل زیرساخت‌های بیمارستان کاملاً برطرف شده و کلینیک قلب و CCU کاملاً تجهیز شده است.

اویسی ادامه داد: دغدغه اصلی مهدی بهنیا رفع مشکلات مردم در مواقع بیماری است تا نیاز به حضور در بیمارستان‌های شهر مجاور کمتر شود.

گفتنی است بیمارستان 32 تخت خوابی بهنیا در حال حاضر شامل بخش‌های اورژانس، دیالیز، CCU، دو اتاق عمل، زایشگاه، بخش داخلی زنان و اطفال و بخش مردان است و ساختمان جدید که کلنگ آن توسط علی بهنیا به زمین زده شد بخشی از اورژانس است که با استانداردهای روز احداث می‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.