با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان دستگاه دیجیتال روستای دوشخراط خوانسار با اعتبار 180 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن شفعتی عصر دیروز در حاشیه افتتاح طرح‌های شهرستان خوانسار اظهار داشت: امروز با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان دستگاه گیرنده دیجیتال روستای دوشخراط که با اعتبار 180 میلیون تومان نصب شده بود به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه گلزار شهدای سنگ سفید با اعتبار 78 میلیون تومان ساماندهی و به بهره‌برداری رسید، افزود: کلنگ‌زنی اصلاح شبکه توزیع آب لایجند به طول دو و نیم کیلومتر کلنگ‌زنی شد که برای تکمیل این پروژه 250 میلیون تومان اعتبار برآورد شده است.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه طرح هادی روستای تیدجان با اعتبار 900 میلیون تومان افتتاح شد، گفت: با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان از طرح‌ آسفالت و زیرسازی معابر و کانیوگذاری روستای تیدرجان بازدید انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: طرح آسفالت و زیرسازی معابر و کانیوگذاری در روستای قودجان با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

شفعتی اذعان داشت: 29 واحد مسکن روستایی از پروژه امام علی(ع) روستای تیدجان با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان با بیان اینکه با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان قطب صنعتی کوهسار در روستای رحمت‌آباد کلنگ‌زنی شده است، عنوان کرد: نصب ضریح امام‌زاده هاشم با اعتبار 50 میلیون تومان که هزینه آن از سوی یک خیر تأمین شده بود، رونمایی شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.