در این خبر سعی داریم شما را با جدیدترین شاهکار شرکت بوگاتی آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بوگاتی یک شرکت خودروسازی فرانسوی با عملکرد بالاست که در سال 1909 توسط یک صنعت‌گر نابغه ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی به منظور تولید خودروهای سفارشی تاسیس شد.
 
شاید با شنیدن نام بوگاتی یاد ماشین‌های چندین میلیون دلاری بیافتیم که تنها قشر ثروتمند می‌توانند از آن بهره ببرند، اما امروز قرار است محصول جدیدی از این کمپانی را به شما معرفی کنیم.
 
شرکت خودروسازی بوگاتی  از ابر قایق های خود که Niniette نام دارد رونمایی کرد ودر ساخت این قایق ها از موادی چون از تیتانیوم و فیبر کربن و رنگ آبی خاص شرکت بوگاتی استفاده شده است.

قایق Niniette 66 اولین سری این قایق هاست خمیدگی خاص و قرینگی در این قایق از جمله ویژگی های مهندسی بوگاتی می باشد که از تجهیزات جانبی لوس زیادی بهره می برد همچنین این قایق بین 15تا24 متر طول دارد که با حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت حرکت می کند.
 
گفتنی است؛ درابر قایق بوگاتی مکانی را برای روشن کردن آتش درنظر گرفته اند و همچنین در قسمت عرشه پایینی قایق Niniette 66 یک جکوزی تعبیه شده است و محلی را برای آفتاب گرفتن نیز دارد.

قابل ذکر است عرشه وسیع این قایق با پوشانندگی موادی چون چوب بلوط و چرم هزاران سال در مقابل پوسیدگی مقاومت می کند.
لازم به ذکر است قیمت این ابر قایق بوگاتی 2.2 نیلیون دلار می باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: THEVERGE  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.