مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ،از حمایت 19آتش نشان اصفهانی به منظور تامین بر خی از هزینه های تحصیلی ، درمان ،پوشاک و تهیه سبد غذایی برای فرزندان یتیم خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا شیران  در دیدار بامدیرعامل  و معاونان 24ایستگاه سازمان آتش نشانی و خد مات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امداد گفت :آتش نشانان دلیر و شجاع ،همیشه برای مردم ،نمادی ازانفاق ،صبر و از خود گذشتگی هستند .

وی با تقدیر از حمایت 19آتش نشان برای حمایت از فرزندان اکرام ایتام تحت پوشش امداد در ایام پایانی سال  ،افزود : حمایت مالی و معنوی از فرزندان نیازمند و خانواده های بی بضاعت و کم بر خوردار استان وظیفه ی انسانی تمامی اقشار تو انمندجامعه است .

حمید رضا شیران به هفته ی احسان و نیکو کاری اشاره کرد واظهار داشت :خیران نیک اندیش این استان با حضور در کنار پایگاه های احسان و نیکو کاری بیش از ۲۶میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال در بهار همدلی و شکو ه مهر بانی امسال به  اقشارآسیب پذیر کمک کردند .

وی با اشاره به  کمک 170میلیارد ریالی خیران  در طرح اکرام ایتام و پرداخت 37میلیارد و 500میلیون ریال کمک هزینه به فرزندان نیازمند طرح محسنین ،تصریح کرد : بیش از هفت هزار و 229فرزند سرپرست از کار افتاده و بیمار در قالب طرح محسنین و هفت هزار و ۱۴۹ یتیم درقالب ، طرح اکرام ایتام تحت پوشش این نهاد هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت :بیش از 13هزار کو دک و نو جوان سرپرست از کار افتاده و بیماراین استان در قالب طرح محسنین هم چنان در انتظار دستان گرم و نوازشگرخیران هستند .

وی با اعلام اینکه امسال ۱۴میلیارد ریال برای تامین هزینه های بیش از دو هزار بیمار دیالیزی، ام اس، پیوند کلیه، تالاسمی، هموفیلی، سرطانی، دیابت، قلبی، اعصاب و روان، سکته مغزی، قطع نخاع، پارکینسون، فلج اندام و آلزایمری هزینه شده است، افزود : پرداخت این میزان هزینه نسبت به مدت مشابه سال قبل20درصد افزایش داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان هم چنین خاطر نشان ساخت :مردم خیر این استان می تو انندبدون محدودیت زمانی  برای حمایت فرزندان یتیم و سر پرست از کار افتاده ،زنان سر پرست خانوار ،بیماران صعب العلاج و سالمندان تحت پوشش کمک های نقدی خود را به شماره حساب 2401-11-3091407-2 و یا شماره کارت 6063-7370-0000-2509 ارسال کنند .

در این دیدار آتشپاد بهزاد بزرگزاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خد مات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت های امداد به منظور بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان گفت :با تو جه به روایات و احادیث ائمه اطهار در مورد کمک به  محرومان ،آتش نشانان این استان نیز که همیشه در کار نیک و ایثار برای نجات جان انسان ها پیش قدم هستند ،کمک به ارتقا سطح زندگی و روحی اقشار کم بر خوردار راهم سر لو حه وظایف خود قرار داده اند .

وی افزود :کارکنان و معاونان این سازمان آماده هر گونه کمک شامل تامین پوشاک تهیه سبد غذایی و تهیه لوازم فرهنگی و تحصیلی برای یتیمان و خانواده های نیازمند این استان هستند .




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.