54 واحد صنفی عرضه کننده مواد محترقه در مازندران پلمپ شدند.

سرهنگ فغانی رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از انهدام 30 باند تهیه وتوزیع مواد محترقه و پلمپ 54 واحد صنفی عرضه کننده مواد محترقه در استان خبر داد.

وی با اشاره به خطرات ناشی از استفاده از مواد آتش زا و خطر آفرین گفت: در چهار شنبه آخر سال گروه های بسياری از مردم و بويژه جوانان و نوجوانان دست به اقداماتی می زنند كه بسيار خطرناك بوده و در مواردی زياد غير قابل جبران است.

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران از اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود : در اجرای این طرح ها ماموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسائی و احدهای صنفی عرضه مواد محترقه در استان شدند که در این راستا با هماهنگی مراجع قضائی 54 واحد صنفی عرضه کننده مواد محترقه در استان پلمپ شدند.

سرهنگ فغانی از افزایش 7 درصدی کشفیات مواد محترقه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : 30 باند تهیه و توزیع مواد محترقه در استان متلاشی و 133 نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به ماده 618قانون مجازات اسلامی هرگونه هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد که موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی یا بازداشتن مردم از کسب و کار شود جرم محسوب می شود،افزود : برابر با قانون با افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی در چهار شنبه آخر سال به شدنت برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود ازآنان خواست :احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکنند و رفتارهای پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه ای شادی و هیجان کاذب،حادثه ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم زده و یا کودکی از دیدن زیبایی ها محروم کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار