770هزار عدد انواع موادمحترقه در مازندران کشف شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف بیش از 770هزار عدد انواع موادمحترقه در سطح استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با سال قبل هفت درصد افزایش داشته و با صنوف و واحدهای صنفی متخلف برخورد شده است.

وی با اشاره به اینکه برابر آمار اورژانس کشور 12 درصد از حادثه دیدگان چهارشنبه آخرسال در منازل خود و 80 درصد در خیابان ها دچار آسیب شده اند، افزود: خانواده ها نقش مهمی در کنترل فرزندان خود دارند.

وی با تاکید بر مراقبت خانواده ها از فرزندان خود در برابر حوادث چهارشنبه آخرسال، گفت: اقدامات خوبی در سال گذشته از سوی رسانه ها صورت گرفت ولی متاسفانه در یک دهه گذشته برخی افراد سودجو به دلیل منافع مادی، با ایجاد آتش سوزی و خطر برای دیگران، به دنبال رواج این مراسم به عنوان یک سنت دیرینه نیستند .

وی افزود: در گذشته برای برپایی این سنت دیرینه به هیچ کس آسیبی وارد نمی شد، ولی در چند سال اخیر شاهد حوادث ناگوار از جمله قطع عضو و آسیب رسیدن به افراد جامعه خصوصا به کودکان و افراد مسن هستیم .

سردار میرفیضی با بیان اینکه نگاه ناجا به چهار شنبه آخرسال نگاه تعاملی است نه تقابلی، گفت: مردم باید پلیس را درکنارخود ببینند و مهمترین مطالبه مردم از پلیس، برخورد با هنجار شکنان، مزاحمت های خیابانی و افراد مخل نظم و امینت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال هنجارشکنی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم است، گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال به همراه دستگاه قضائی در صحنه حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار