دوره آموزشی مشاوره‌ای ویژه ۱۴۴۶ زوج جوان با عنوان «مردان علوی، زنان فاطمی» از سوی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه دژبرد رئیس ستاد راهبردی و دبیرخانه اجرایی ویژه برنامه فرهنگی «ریحانه» گفت: این دوره آموزشی و فرهنگی با مشارکت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از ۲۱ بهمن آغاز شده و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد.
وی افزود:هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را تحکیم و تعالی پیوند خانواده و ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از معضلات اجتماعی از جمله طلاق دانست و بیان کرد: ارائه آموزش‌های مشاوره‌ای و برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های جوان در حرم مطهر رضوی از دیگر ویژه برنامه‌های این دوره‌های آموزشی است.
رئیس ستاد راهبردی و دبیرخانه اجرایی ویژه برنامه فرهنگی «ریحانه» گفت: در قالب این برنامه حدود ۶ جلسه مشاوره آموزشی با حضور استادان مجرب و کارآزموده برای ۱۴۴۶ زوج جوان مشهدی در سالن اجتماعات تالار صبا برگزار خواهد شد.
فاطمه دژبرد تصریح کرد: در دو مرحله زوج‌های جوان به حرم مطهر رضوی مشرف می­شوند و جشن ازدواج آنان با حضور کارشناسان برجسته دینی کشور و اجرای برنامه‌های بانشاط مذهبی برگزار خواهد شد.
وی افزود: اولین مرحله مراسم جشن ازدواج زوج‌های جوان در حرم مطهر رضوی ۲ اسفندماه با حضور ۶۰۰ زوج جوان برگزار شد و مرحله دوم نیز ۲۴ اسفند با حضور ۸۴۶ زوج برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ برنامه‌های فرهنگی ریحانه در ایام فاطمیه تا میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) به همت سازمان فرهنگی و مشارکت تمامی نهادهای آستان قدس رضوی با هدف تبیین هویت زن مسلمان مبتنی بر سیره عملی حضرت زهرا (سلام الله علیها) در حال برگزاری است.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار