سرخه;

سرخه آماده استقبال از مسافران نوروزی

شهرستان سرخه با برپایی بازارچه های صنایع دستی و استقرار مراكز اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی، آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهمن اخلاقی سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرخه گفت:  با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان سرخه در ایام نوروز، مراکز اطلاع رسانی و راهنمای مسافران نوروزی در شش نقطه از این شهرستان برپا می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی بازارچه صنایع دستی در زائرسرای سرخه و زائرسرای لاسجرد، گفت: یكی از برنامه های جدید برای راهنمایی مسافران استفاده از پوشش اینترنت رایگان است و در این راستا در دو نقطه شامل زائرسرای لاسجرد و زائرسرای سرخه، اینترنت رایگان به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

اخلاقی، مرمت و آسفالت جاده دسترسی به سرویس‌های بهداشتی و رمپ ورودی و خروجی زائرسرای سرخه، همکاری در برگزاری جشنواره گولاچ در روستای تاریخی بیابانک در ایام نوروز و برگزاری مسابقه آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان را از دیگر برنامه های این اداره برای ارائه خدمات و استقبال از مسافران نوروزی اعلام كرد.
 
وی گفت: تشدید نظارت بر نحوه ارائه خدمات در واحدهای پذیرایی بین راهی، توزیع بروشور و نقشه‌های معرفی جاذبه های گردشگری و نصب بنرهای اطلاع رسانی و معرفی جاذبه‌های شهرستان سرخه از دیگر برنامه های این اداره برای ارائه خدمات شایسته به مسافران در ایام نوروز است.

گفتنی است ، خانه حشمت الشکر، مسجد جامع و چهلستون ، موزه خط و کتابت واقع در سایت موزه مسجد چهل ستون، حمام بیرون دژ ، آب انبار بزرگ ، بقعه پیرغریب در سرخه، کاروانسرای شاه عباسی واقع در روستای لاسجرد، خانه ساسانی واقع در روستای لاسجرد، آب انبار چهل پله واقع در روستای لاسجرد، بقعه شیخ محمد مزدقانی واقع در روستا مومن آباد، مغار واقع در روستای افتر، بافت تاریخی روستای بیابانک، آرامگاه شیخ علاءالدوله واقع در روستای صوفی آباد،کویر واقع در جنوب روستای بیابانک، روستای تاریخی و ماسوله گونه جوین، روستای زیبا و سرسبز اروانه، امامزاده عبدالله، عبدالله آباد و ایج و شاهزاده محمد بن زید با مناظر زیبا و بکر طبیعی و گردشگری از جمله  جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان سرخه است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار