مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام نوروز بیش از 100 هزار اقلام تبلیغاتی دربین مسافران و گردشگران توزیع می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در جلسه کارگروه گردشگری و ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت: پیک راهنمای گردشگران به صورت رایگان در ایام نوروز برای رفاه حال مسافران و گردشگران توزیع می شود .
 
باقری افزود:خدمات سفر نوروز امسال با شعار نوروز متفاوت، خدمات متفاوت  در استان ارائه می شود به همین دلیل در تلاش هستیم تا خدمات با کیفیت به گردشگران و مسافران ارائه دهیم.
 
وی گفت: شعار نوروز امسال در استان (کهگیلویه و بویراحمد؛ مقصد جدید گردشگری است) که در همه پوسترها، کتابچه‌ها و اقلام تبلیغاتی چاپ شده به کار رفته است.
 
باقری با اشاره به اینکه مانور آمادگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در ساعت 10صبح روز چهارشنبه 25 اسفند ماه در همه شهرستان‌ها برگزار می شود افزود: شماره تلفن 33334752 مربوط به دبیرخانه کارگروه گردشگری استان به صورت شبانه‌روزی آماده پیگیری مشکلات این حوزه در ایام نوروز است.
 
 
انتهای پیام/ش
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.