مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:طی ایام نوروز گشت های مشترکی با 15 دستگاه دولتی با هدف سلب امنیت از متخلفان اقتصادی و بهداشتی تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛    رضا زیرابی گشت های مشترکی با 15 دستگاه دولتی باهدف سلب امنیت از متخلفان اقتصادی و بهداشتی و حرفه ای در استان تشکیل می شود.

 وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت ها به ویژه در روزهای اخیر و ایام نوروز تشدید می شود افزود: رسیدگی به درخواست های مردم در حوزه بازار و کالا از اولویت های تعزیرات حکومتی خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: دامنه نظارتها اماکن تفریحی، فرهنگی، تاریخی، مراکز اسکان اعم از مدارس، مسافرخانه ها، هتل ها، رستورانها، فروشگاه های زنجیره ای رفاه، نمایشگاه های بهاره، تالارهای جشن پذیرایی وعروسی، درمانگاهها، مطب ها ، موسسات پزشکی، آمبولانس ها، میادین میوه و تربار، بازار پوشاک، خشکبار و مواد پروتئینی، سردخانه های مواد خوراکی و سایر مراکزی که برخی مایحتاج مردم را تامین میکنند را شامل می شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه طرح کشیک نوروزی از 28 بهمن شروع و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت افزود: در قالب این طرح، شعب سیار و مستقر تعزیرات جکومتی از ساعت 7:30 تا 21 شب آماده دریافت شکایات حضوری شهروندان هستند،همچنین در طول 24 ساعت شبانه روز سامانه پیامکی 300000135 آماده دریافت گزارشات مردمی برای به تخلفات اقتصادی و بهداشتی است. 

وی گفت: از ابتدای طرحهای نظارتی نوروز ( از 28 بهمن ) تاکنون 656پرونده تخلف دراستان ثبت شد که به طور کامل رسیدگی و جریمه شدند .


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.