معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: بازارچه نوروزی امسال با وجود تغییر محل برگزاری همچنان با استقبال خوب شهروندان اردبیلی روبه رو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع با اشاره به هدف برپایی این بازارچه گفت: ساماندهی دستفروشان هسته مرکزی شهر که در آستالنه سال جدید افزایش چشمگیر دارد از جمله اهداف این بازارچه است که از چهار سال پیش تا کنون در روزهای پایانی سال برپا می شود و هر ساله با توجه به تجربات کسب شده سعی در رفع کاستی های موجود می کنیم.

وی با بیان این که در سال های گذشته برپایی این مجموعه در خیابان بعثت نارضایتی ساکنان این منطقه را در پی داشت افزود: اعتراض اهالی خیابان بعثت از مسایل اجتماعی، بهداشتی و ترافیکی به وجود آمده شهرداری اردبیل را بر آن داشت تا با شناسایی محل های مناسب و بررسی جوانب آن در نهایت خیابان جدید الاحداث 45 متری نادری به عنوان محل بازارچه در نظر گرفته شد.

وی خاطر نشان کرد: تغییر محل بازارچه در روزهای آغازین تا حدودی از رونق این بازارچه کاسته بود که با گذشت چند روز و اطلاع رسانی در سطح شهر رونق به این بازارچه بازگشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.