امسال بالگرد امداد هوایی هلال احمر استان برای مسافران نوروزی در جاده ها مستقر می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛حسن شکوری نسب مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : در ایام نوروز دو طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح ملی امداد و نجات نوروزی در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر با هدف نمایش تئان عملیاتی تیم های بشر دوستانه ، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق سطح آگای مردم در حوادث و معرفی قابلیت های سازمان هلال احمر اجرا می شود.

وی افزود: در چهارچوب این طرح 18 پست ایمنی و سلامت ، اسقرار 8 چادر فضای دوستدار کودک و خیمه های نماز و 4 پست سحاب مستقر می شود.

شکوری نسب با اشاره به شعار بی گدار به جاده نزنیم ، ظریف برانیم ،گفت: 1800 نفر در اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی فعالیت می کنند.

حسن شکوری نسب با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات همچنین گفت:در این طرح 12 پایگاه ثابت امداد جاده ای ،4 پایگاه موقت،3 پایگاه سیار و یک پایگاه کوهستان و امداد هوایی ارائه خدمت می کنند.

وی استقرار پایگاه امداد هوایی را در استان به مدت 15 روز و از 25 اسفند تا5 فروردین اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اظهار کرد:2 هزار و 142 نجاتگر ،19دستگاه آمبولانس،9 ست نجات، 1 موتور آمبولانس ، در طرح ملی امداد و نجات خدمت رسانی می کنند.

شکوری نسب اقدامات ویژه در این طرح را فعال سازی امداد هوایی با شرکت بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان و بکارگیری تیم واکنش سریع 15 نفره در طرح امسال خواند.

وی در پایان گفت: 8 پست کشیک به صورت 4 ساعته در شعب جمعیت های شهرستانی ارائه خدمت می کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.