یک جوان مجارستانی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

تشرف جوان مجارستانی به دین مبین اسلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وی درباره تشرف خویش به دین اسلام گفت: من در رشته ژئو انفورماتیک یکی از گرایش‌های جغرافیا و مهندسی عمران در مقطع دکترای دانشگاه اینسبورگ اتریش دانشجو هستم و هم‌ اکنون در دانشگاه برندنبورگ کوتبوس آلمان تدریس می کنم.
کریستوف کوواچ افزود: من دارای اصالتی مجارستانی هستم و در یک خانواده مذهبی کاتولیک متولد شده و در مدرسه‌ کاتولیک‌ها درس می‌خواندم. پس از گذشت از این مرحله از زندگیم زمینه‌ای فراهم شد تا بیش از گذشته به مطالعات و ارزش‌های فرهنگی دین اسلام توجه کنم و بدین ترتیب آشنایی من با همسرم انگیزه‌ای جدی شد تا مطالعات دقیق و ارزشمندی درباره این دین والای الهی انجام دهم.
وی گفت: من بسیار خوشحالم از اینکه توانستم در این مکان مذهبی و فضای معنوی به دین مبین اسلام مشرف شوم و دین اسلام را نعمتی از جانب خداوند برای خودم می‌دانم، زیرا مسلمان شدن احساس آرامش عجیبی را به من اعطاء کرده و علاقمندم با ترویج آن این آرامش را برای دوستانم نیز فراهم سازم.
وی افزود: من تلاش دارم تا قرآن را به صورت انگلیسی مطالعه کرده و نماز خواندن و روزه گرفتن را فرا گیرم و بتوانم به تمامی دستورات والای دین خویش جامه عمل پوشانم.
انتهای پیام// م.م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.