32 مرکز صداوسیمای استانی برای پوشش طرح قرآنی1451 به این طرح اضافه می شوند.

32 مرکز صداوسیمای استانی به طرح قرآنی 1451 می پیوندند
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۰ سال آینده از ابتدای ماه مبارک رمضان و با محوریت سوره‌های مبارکه واقعه و ملک آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد.

فعالیت‌های قرآنی اولین نشست هم‌اندیشی طرح قرآنی 1451 با حضور دستگاه‌های عضو و مشارکت‌کننده در طرح برگزار شد.

حسین زارعی مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات طرح بزرگ قرآنی 1451 با حضور در برنامه رصد شبکه قرآن به تشریح برنامه‌های طرح پرداخت و گفت: طرح 1451 امسال کار خود را با دور‌خیز آغاز کرده و اولین جلسه هم‌اندیشی طرح هم با حضور نمایندگان 20 دستگاه و نهاد همکار و مشارکت‌کننده در طرح برگزار شد.

وی طرح 1451 را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و گفت: در این نشست همه اعضا نظرات و پیشنهادات خود ا مطرح کردند و مقرر شد در دور جدید طرح آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بسیار پررنگ تر و ملموس‌تر از قبل مشارکت داشته تا با این اتفاق درصد بالایی از جوانان و نوجوانان با طرح قرآنی 1451 درگیر شوند.

مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات طرح بزرگ قرآنی 1451 از پیوستن 32 مرکز صدا و سیمای استان‌ها به طرح خبر داد و گفت: امسال برای اولین‌بار قرار است به جز شبکه‌های مختلف سراسری و برون‌مرزی 32 مرکز صدا و سیمای استانی به طرح ملحق شده و به جز این امسال خبرگزاری‌ها و مطبوعات در طرح 1451 مشارکت فعال خواهند داشت.

زارعی از اجرای برنامه‌های مختلف در فضای مجازی خبر داد و گفت: اپیلیکیشن طرح در دست طراحی است و بزودی رونمایی می‌شود، همچنین سایت طرح همزمان با آغاز برنامه رونمایی و کار خود را در زمینه‌های مختلف آغاز می‌کند.

وی از برگزاری طرح 1451 در زمان طولانی‌تری خبر داد و گفت: امسال برای اولین‌بار طرح در مدت 4 ماه برگزار می‌شود که طی آن از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان تابستان 1396 ادامه خواهد داشت.

مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات طرح بزرگ قرآنی 1451 درباره محور‌های طرح 1451 گفت: امسال طرح با دو محوری برگزار می‌شود به این صورت که در ماه مبارک رمضان با محوریت سوره مبارکه ملک و در طول تابستان با محوریت سوره مبارکه واقعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار