طبق ضوابط قانونی تمام ناوگان گازوئیل سوز باری و مسافری درون شهری در سطح کشور ساماندهی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از کاهش سهميه سوخت خودروهاي باري و مسافري ديزلي درون شهری در صورت عدم ثبت نام در سامانه؛ www.utcms.ir خبرداد.

سجاد سلیمانی با یادآوری اینکه قرار است طبق ضوابط قانونی تمام ناوگان گازوئیل سوز باری و مسافری درون شهری در سطح کشور ساماندهی شوند تا سهیمه سوخت بر اساس پیمایش به آنها اختصاص یابد، افزود: در مرحله نخست، شناسایی ناوگان در دستورکار قرار گرفته است و مالکان ناوگان باری و مسافری گازوئیل سوز که در درون شهرها بار و مسافر جابه جا می‌کنند، با مراجعه به سایت مذکور باید اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ، گفت: مالکان ناوگان باری و مسافری دیزلی درون شهری برای دریافت سوخت تا 25 اسفند ماه سال جاری مجاز به ثبت نام در سامانه اینترنتی هستند و بر این اساس مالکانی که ثبت نام نکنند در ماه‌های آینده سهمیه پایه آنها کاهش می‌یابد.

سلیمانی با بیان اینکه شهر کرمانشاه سومین شهر کشور در ثبت نام ناوگان باری و مسافربری خودروهای دیزلی (گازوئیل سوز) درون شهری وحومه شده است، از کلیه متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند خواست با توجه به دستورالعمل ابلاغي از سوي دولت و به منظور جلوگيري از کاهش سهميه سوخت خودروهايشان هر چه سريع تر با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملي، برگ سبز، کارت خودرو و سند مالکيت و آدرس و شماره تماس ثابت و همراه در سايت مذکور ثبت نام و بعد تاریخ مذکور جهت دریافت پروانه فعالیت اقدام نمایند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه ادامه داد: بعد از ثبت نام، کد شناسایی دارنده خودرو مشخص میشود و سپس شهرداری ها ( سازمان تاکسیرانی ) با هماهنگی وزارت کشور اطلاعات ثبت نامی را بررسی و در صورت تایید پروانه ناوگان صادر می شود.

 
انتهای پیام/پ

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.