کرمانشاه؛

2650 دستگاه خودرو آماده جابجایی مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی 2600 دستگاه اتوبوس، مینی‌‎بوس و سواری‌‎کرایه بین شهری استان برای جابجایی مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی گفت: در این طرح که تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت، 2650 دستگاه خودرو آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند.
خسروانی تصریح کرد: در نوروز امسال 219 دستگاه اتوبوس، 1233 دستگاه مینی بوس و 1198 دستگاه سواری کرایه بین شهری کار جابجایی مسافران نوروزی استان را برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به شروع بلیت فروشی اینترنتی نوروزی از ابتدای اسفند، اظهار کرد: فروش بلیت حضوری نیز از 15 اسفند آغاز شده و افزایش قیمتی نداشته‌ایم.
این مقام مسئول یادآور شد: نوروز امسال بیش از 260 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان جابجا شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه از فعالیت 27 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: قطعا نظارت‌ها در ایام نوروز بر کار این مراکز تشدید خواهد شد.
وی با آرزوی تجربه نوروزی به یاد ماندنی برای همه مسافران نوروزی استان کرمانشاه، از همه افراد خواست تا هرگونه مشکل را با شماره تماس 08338222446 اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.