رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در بازی های پاراآسیایی 2018 به دنبال جایگاه سومی و در بازیهای پارالمپیک 2020 هم در صددیم جایگاه های ادوار گذشته را ارتقا ببخشیم.

هدف‌مان عنوان سومی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ و ارتقا جایگاه در پارالمپیک ۲۰۲۰ است
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک بعد از یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، در گفتگویی با اشاره به اهمیت بازی های پارا آسیایی جاکارتا و بازیهای پارالمپیک توکیو اظهار داشت: برنامه کمیته ملی پارالمپیک برای بازیهای پارا آسیایی و پارالمپیک به ستاد این بازی ها که به ریاست سلطانی فر برگزار می شود ،ارائه شده و بر اساس آن حرکت می کنیم به طوری که اگر در گذشته برای جایگاهمان در پارالمپیک حفظ و ارتقا را مد نظر داشتیم این بار فقط ارتقا را به عنوان هدف قرار داده ایم.
 
خسروی وفا ادامه داد: حتما سومی بازیهای پارا آسیایی 2018 جاکارتا را در صددیم که به دست آوریم و در بازی های پارالمپیک 2020 نیز به دنبال این مهم هستیم که همه جایگاه های قبلی که به دست آورده ایم را پشست سر بگذاریم و به جایگاهی بهتر از ادوار گذشته دست پیدا کنیم.
 
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به سوالی در مورد ابعاد همگانی ورزرش جانبازان و معلولین گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار داریم ناخودآگاه می طلبد که فعالیت جدی در حوزه ورزش همگانی داشته باشیم از طرفی نتیجه ورزش همگانی علاوه بر توانمند سازی جانباز و معلول، قهرمانی است که ان شاءالله با افتخار برای ایران به ارمغان می آید.
 
خسروی وفا پیرامون برگزاری یکصدو چهل و چهارمین جلسه هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای اولین بار بعد از استقلال کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک بر اساس قانون، این جلسه با حضور دو نماینده از مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان مجلس دهم به عنوان ناظر برگزار شد که ریاست آن بر عهده سلطانی فر بود.
 
وی اضافه کرد: این جلسه بر مبنای گزارش عملکرد یکساله کمیته، بیان نقطه نظرات اعضا و نمایندگان مجلس و جمع بندی وزیر ورزش و جوانان و ارائه نظرات ایشان برگزار شد.
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار