آخرین نشست هیئت رئیسه و اجرایی كمیته ملی پار المپیک بامداد امروز با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در محل كمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

سلطانی فر: انتظار ما از پارالمپیک 2020 توكیو فراتر از مسابقات ریو استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست امروز هیئت رئیسه و اجرایی كمیته ملی پارالمپیك سه نماینده مجلس شورای اسلامی طیبه سیاوشی عضو كمیسیون فرهنگی و ناظر مجلس بر كمیته ملی پارالمپیک، غلامعلی جعفر زاده و سكینه الماسی نیز حضور داشتند.  
 
پس از پایان نشست صبح امروز، سلطانی فر در خصوص حضور در نشست  هیات رئیسه و اجرایی كمیته ملی پارالمپیك گفت:
 
با توجه به تصویب قانون انتزاع كمیته ملی پارالمپیک از كمیته ملی المپیك كه در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جلسات و نشست های جداگانه ای برای اجرای قانون با محمود خسروی وفا رئیس كمیته ملی پارالمپیک داشتیم و شاخص های اجرای این قانون در نشست های دو جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
وزیر ورزش در ادامه خاطر نشان نمود: در مقطع كنونی بر خود لازم دانستم كه در نشست هیات رئیسه و اجرایی كمیته ملی پارالمپیک حضور داشته باشم.
 
سلطانی فر در خصوص نشست صبح امروز تاكید نمود: جلسه بسیار خوبی بود و پیرامون مطالبی كه اعضای هیات رئیسه و اجرایی مطرح نمودند بحث و بررسی شد، در این نشست ایده ها و پیشنهادات بسیار خوبی مطرح شد و اعضا به طرح مسائل و مشكلات ورزش جانبازان و معلولین پرداختند.
 
وزیر ورزش و جوانان با تاكید بر نقش و تاثیر ورزش بر جسم و روح در خصوص برنامه های قهرمانی و نگاه وزارت ورزش و جوانان به پارالمپیك 2020 توكیو  گفت: برنامه ریزی ما در خصوص مسابقات پارالمپیک 2020 توكیو مدیریتی و كلان است و در همه بخش ها و همه رشته ها ارزیابی خواهد شد.
 
وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص انتظار و نگرش وزارت به پارالمپیک 2020 ریو تاكید نمود: انتظار ما در مسابقات پارالمپیک 2020 ریو جایگاه بهتر و كسب مدال های بیشتر است و برنامه ریزی در این خصوص انجام می شود.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار