گوگل در قابلیت جدید خود به واسطه طراحی یک هوش مصنوعی می تواند بخشی از تصویری یک فیلم که شما برایش ارسال می کنید را تشخیص دهد و به دنبال فیلم مورد نظر شما بگردد. گوگل با این اَبَر هوش مصنوعی با استفاده از یک مدل یادگیری قوی و بر اساس چارچوب Tensorflow به تجزیه و تحلیل فیلم ها و برچسب های آن می پردازد و به محتوای مورد دلخواه شما می رسد.
گوگل در نمایشی دیگر از تکنولوژی نشان می دهد که چگونه کاربران می توانند با ارسال لحظاتی خاص از یک ویدئو به جستجوی آن بپردازند، به عنوان مثال اگر از یک ویدئو تصویر یک سگ را به گوگل برای یافتن فیلم ارسال کنید گوگل قادر است تا نژاد سگ را نیز تشخیص دهد.
قابلیت جدید گوگل برای یافتن ویدئو در حال حاضر در مرحله بتا و خصوصی در دسترس است. متخصصان و طراحان گوگل می گیوند این API برای سازمان های رسانه ای بزرگ و شرکت های بزرگ فناوری که مایل به ساخت برنامه های رسانه ای و مدیریت محتوا هستند کاربرد بیشتری دارد.
انتهای پیام/