اگر قرار است مدیر جدیدی به گروه حیدریان اضافه شود، حداقل یک فیلم کوتاه سه‌دقیقه‌ای ساخته باشد تا درد سینماگران را بفهمد.

خواسته عاجزانه یک کارگردان از حیدریان/کاشکی برخی مدیران یک فیلم کوتاه سه دقیقه ای می ساختندامیر پورکیان تهیه‌کننده و کارگردان سینما خواسته خود را از حیدریان به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی بیان کرد و در این زمینه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: عاجزانه درخواست می‌کنم اگر قرار است مدیر جدیدی به گروه حیدریان اضافه شود، حداقل یک فیلم کوتاه سه‌دقیقه‌ای ساخته باشد تا درد سینماگران را بفهمد.
 
وی افزود: البته اگر مانند محمدرضا فرجی که فیلمساز نیست؛ ولی به علت سال‌ها فعالیت در این حوزه و کسب تجارب بالا درد سینماگران را از خودشان بیشتر و بهتر می‌شناسد، باشند اتفاق خوبی است.
 
پورکیان درباره اهمیت بخش هنر و تجربه در سینمای ایران تصریح کرد: قبل از اینکه وزارت ارشاد برای این بخش تصمیم بگیرد، خانه سینما به عنوان مادر و پشتوانه سینما باید هنر و تجربه را به رسمیت بشناسد و پشت آن محکم بایستد. تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، خروجی مثبتی به دنبال نخواهد داشت و حالا یک سینما را از آن بگیرند و یا چند سینما اضافه کنند، فرقی نخواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.