اکران «دریا و ماهی پرنده» به حوزه هنری می رسد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» از رایزنی برای اکران این فیلم از سوی حوزه هنری خبر داد.

امیر پورکیان تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت اکران «دریا و ماهی پرنده» گفت: در حال رایرنی با حوزه هنری جهت اکران این فیلم هستیم.

وی افزود: قبلا رئیس و معاونان حوزه هنری این فیلم را مشاهده کردند و جواب و نگاه مثبتی نسبت به آن داشتند و به ما گفته بودند که پخش کننده پیدا کنید تا به شما سینما بدهیم. الان این اتفاق افتاده و منتظریم سینما معرفی کنند.

گفتنی است؛ فیلم «دریا و ماهی پرنده» برای بخش مسابقه جشنواره‌های فیلم‌های ایرانی لندن پذیرفته شده و از همین ماه (آبان) رقابت این فیلم با دیگر فیلم‌های حاضر در جشنواره مذکور شروع می‌شود.

«دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان است که بازیگران چون همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیر حسین رستمی، نادر فلاح، علی اکبر صحرایی، ارشیا طالبی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی، مهرداد غفارزاده و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه فیلم آمده:

نوجوانی 17 ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم نه توانایی شنیدن دارد بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می‌برد. احسان چند بار تلاش به فرار از مرکز بازپروری می‌کند اما ...


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار