فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: متهمان جهت انتقال این محموله با پلمب دریچه مخزن و ارائه بارنامه جعلی قصد فریب ماموران را داشتند که ناکام ماندند.

سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "زنگنه" با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی، یک محوله بزرگ کالای دخانی را کشف کردند.

وی افزود: محموله موردنظر در مخزن يک دستگاه بونکر به طرز ماهرانه‌ای جاسازی و از مرزهای غربی استان به مقصد استان‌های مرکزی کشور بارگیری شده بود.

مقام ارشد انتظامی استان گفت: خودروی حامل کالای قاچاق در ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه متوقف و یک میلیون و 600 هزار نخ انواع سیگار فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی از آن کشف شد.

امان اللهی با اشاره به دستگيری دو قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو در اين زمینه، گفت: متهمان جهت انتقال این محموله با پلمب دریچه مخزن و ارائه بارنامه جعلی قصد فریب ماموران را داشتند که ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده پدر و پسری با چندین مورد سابقه کیفری در خصوص حمل کالای قاچاق هستند که جهت سیر مراحل قانونی به همراه کالای قاچاق مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شدند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.