بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برای همکاری با مرکز پژوهش‌های اسلامی رسانه آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار مدیرکل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در دیدار با دکتر ظریفیان مدیرکل پژوهش‌های اسلامی رسانه ملی که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: همکاری تعامل و هم اندیشی بین این سازمان مرکز پژوهش‌های رسانه ضروری است.
وی افزود: همه مراکز پژوهشی هدف واحد دارند و آن پژوهش در زمینه معارف اسلام قران و مکتب اهل بیت (ع) است که نیاز به تبیین هنرمندانه و اثرگذاری شایسته به جامعه و با توجه به ظرفیت بسیار غنی در فرهنگ، و باورهای دینی دارد.
مدیرکل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: تبلیغ اثربخش فرهنگ و معارف دینی اسلامی در جامعه موجب ایجاد زمینه برای رشد تمدن اسلامی می‌باشد و با ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و علمی در رشد اقتصاد مقاومتی نیز موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار همکاری مراکز پژوهشی و تحقیقاتی را با هدف واحد دانست و گفت: عملکرد مراکز مکمل هم باشد و موجب ایجاد هم افزایی امور شده و از موازی کاری پرهیز شود.
وی با بیان اینکه تحقیق و پژوهش باید در راستای ترویج معارف ناب رضوی باشد افزود: درصدد هستیم در این راستا تفاهم نامه‌ای با سازمان مرکز پژوهش‌های رسانه ملی داشته باشیم.
انتهای پیام//آ. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.