مانور آمادگی بسیج سلامت نوروزی با رمز «صلابت تا سلامت» توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت ودرمان گناوه اجرا شد.

اجرای مانور آمادگی بسیج سلامت نوروزی در گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در اجرای این مانور که درقالب طرح بسیج سلامت نوروزی اجراشد، 14 نفر از کارشناسان و بازرسان این شبکه در قالب چهار تیم 3 و 4 نفره مشارکت داشتند.

علیرضا یوسفی با اشاره به اینکه نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در تعطیلات نوروز بیشتر خواهد شد،ادامه داد: دراین مدت نظارت بر مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی، انبار های مواد غذایی و اماکن بین راهی توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه انجام می شود.

وی افزود: اماکن عمومی شامل هتل ها، مهمانپذیر ها، پارک ها، مدارس، سرویس های بهداشت عمومی، مساجد، محل های اسکان مسافران نوروزی، شناگاههای ساحلی و بازدید از تاسیسات آبرسانی از مهمترین فعالیت های بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در طرح بسیج سلامت نوروزی است که از اسفندماه سال جاری در قالب تیم های 2نفره و در روزهای تعطیلات نوروز با حضور 4 نفر از بازرسان انجام شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی یادآورشد: طرح ضربتی جمع آوری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان انجام شد که در پایان 74 کیلوگرم از این مواد جمع آوری و نابود شد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز گفت: نظارت بازرسان در روزهای عید نوروزبه صورت شبانه روزی ادامه دارد و طبق برنامه از پیش تعیین شده نسبت به انجام کشیک های مربوطه برای نظارت و بازرسی اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.