دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: انفجار منزل مسکونی در محله شهریار اردبیل به دلیل ساخت مواد محترقه دست ساز بوده و این حادثه تلخ سبب جان باختن ۷ نفر از همشهریان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی با حضور در محل انفجار منزل مسکونی محله شهریار افزود: متاسفانه بی احتیاطی و تهیه و تولید مواد محترقه دست ساز سبب انفجار در منزل مسکونی در محله شهریار(آزارعلی) اردبیل شده که این حادثه تلخ سبب جان باختن 7 نفر از همشهریان شده است.

وی بیان کرد: این حادثه 4 نفر مصدوم نیز بر جای گذاشت که حال 3 نفر از این مصدومان مناسب بوده ولی وضعیت جسمانی یک نفر وخیم گزارش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود:‌ در حال حاضر نیروهای امداد و نظامی و انتظامی در محل حادثه حاضر هستند که برخی از مواد اولیه تهیه و تولید مواد محترقه دست ساز در این منزل مسکونی و زیر آوارها کشف شده است.

عتباتی گفت:‌ بی احتیاطی و اقدام به تولید مواد محترقه دست ساز سبب وقوع این حادثه تلخ در اردبیل شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل نیز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در محل حادثه اظهار کرد: این حادثه تلخ ساعت 21:05 دقیقه دیشب در محله شهریار اردبیل رخ داد که ماموارن آتش‌نشانی از نزدیکترین ایستگاه و در مدت 5 دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و اقدامات لازم برای خاموش کردن آتش و آزادسازی مصدومان و کشته ها را انجام دادند.

محمدرضا یعقوبی افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و نیروهای آتش‌نشانی اردبیل نیز سریعا در محل حاضر شده و عملیات آواربرداری را برای یافتن مفقودین احتمالی این حادثه آغاز کردند.

دختر خردسالی هم که در ابتدا خبر فوت وی اعلام شده بود، با تلاش پزشکان و بازیابی علائم حیاتی به زندگی بازگشت. 5 نفر از شهروندان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده و 4نفر مصدوم هم که دارای جراحات وخیم بودند، در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.