آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و سنن اقوام و استان های مختلف ایران و کمک به نیازمندان در آستانه سال نو از اهداف اصلی برپایی نمایشگاه ایران ما محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نمایشگاه ایران ما که در دبستان پسرانه دکتر حسابی منطقه 3 تهران برگزار شد، عباس غلامی مدیر این مدرسه بیان کرد: نمایشگاه ایران ما امسال برای نخستین بار برگزار شده است. این نمایشگاه با همکاری و مشارکت دانش آموزان، اولیا و مسئولین مدرسه برپا شده است.

وی در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم، صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی استان های مختلف ایران از اهداف برپایی این نمایشگاه محسوب می شود که ما قصد داریم در سال های آینده نیز این نمایشگاه را با شکوه و گسترده تر برگزار کنیم.

برپایی باشکوه نخستین نمایشگاه ایران ما/ نیت خیرخواهانه مدرسه ای در آستانه نوروز

در ادامه مراسم ادیب رئیس انجمن اولیا و مربیان این مدرسه تاکید کرد: برنامه ریزی های لازم برای برپایی این نمایشگاه از حدود سه ماه پیش آغاز شده و تقسیم کار و مسئولیت بین دانش‌آموزان در پایه های مختلف صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان با شور و شوقی عظیم در زمینه جمع آوری اطلاعات در مورد فرهنگ، آداب و رسوم و لباس های محلی اقوام مختلف ایران فعالیت کردند.
برپایی باشکوه نخستین نمایشگاه ایران ما/ نیت خیرخواهانه مدرسه ای در آستانه نوروز

رئیس انجمن اولیا و مربیان این دبستان افزود: نمایشگاه ایران ما در آستانه نوروز از هفت غرفه تشکیل شده است که هر کدام از سین های هفت سین در یکی از این غرفه ها توسط یک پایه تحصیلی برای فروش به بازدیدکنندگان عرضه می شود.

برپایی باشکوه نخستین نمایشگاه ایران ما/ نیت خیرخواهانه مدرسه ای در آستانه نوروز

ادیب یادآور شد: مبلغ جمع آوری شده از فروش این سین های هفت سین به همراه کالاهای جمع آوری از سوی دانش آموزان صرف امور خیریه می شود تا از این طریق حس نوع دوستی و کمک به هم نوع در دانش آموزان تقویت شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار