مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس یونان معتقد است تیمش یکی از بهترین تیم‌های رقابت‌های لیگ اروپا است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا المپیاکوس میزبان بشیکتاش ترکیه بود که این بازی با نتیجه مساوی ۱ - ۱ به پایان رسید.

کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی کشورمان که پاس گل المپیاکوس را برای کامبیاسو مهیا کرد، پس از پایان این بازی گفت: المپیاکوس یکی از بهترین تیم‌های لیگ اروپا است. طرفداران ما امشب فوق العاده بودند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. شروع مسابقه بسیار خوب بود و ما اجازه ندادیم حریف ما را تهدید کند. پس از آن عملکرد ما افت داشت و ما تعادل بازی را از دست دادیم. هیچ چیز تمام نشده و در مسابقه برگشت با همه توان بازی خواهیم کرد. ما در یکی از بهترین تیم‌های این مسابقات هستیم.

انصاری فرد در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر مربی باعث شد که تیم شروع خوبی داشته باشد یا نه، گفت: بی شک المپیاکوس باید قدرتمندانه وارد میدان شود. شما باید قوی باشید همانطور که من در المپیاکوس هستم. ما به بشیکتاش احترام می‌گذاریم، اما ما المپیاکوس هستیم. تیم ما بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد. ما برای به دست آوردن پیروزی هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار