رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا گفت ترامپ برنامه ای برای اشتغال و زیرساخت ها ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از زمان مراسم تحلیف رئیس جمهور هفت هفته می گذرد و از آن زمان تاکنون هنوز ما هیچ لایحه ای درباره اشتغال از ایشان ندیده ایم، رئیس جمهور طرحی برای اشتغال ندارد، طرحی برای زیرساخت ها ندارد وهیچ حرکتی برای به مذاکره گذشتن مجدد پیمان نفتا از وی ندیده ایم.

پلوسی در ادامه اظهاراتش با ضد اشتغال خواندن طرح سلامت جمهوریخواهان گفت: این طرح دامنه پوشش بیمه ها را کم و هزینه ها را افزایش خواهد داد.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دونالد ترامپ چیز بسیار کمی در مورد قانون مقرون به صرفه مراقبت های درمانی (اوباماکر) می داند و به همین علت با تجدید نظر در این قانون، به نوعی  سبک «رابین هود» را در جهت معکوس در پیش گرفته است.

وی از تجدید  نظر دولت ترامپ در قانون مراقبت های بهداشتی به عنوان زمینه ساز یکی از بزرگترین موارد انتقال ثروت از خانواده های طبقه کارگر به ثروتمندترین افراد جامعه آمریکا یاد کرد و گفت: برای جمهوری خواهان مجلس نمایندگان واقعا سرنوشت حدود 20 میلیون آمریکایی که قادر به دسترسی به مراقبت های بهداشتی از طریق قانون مقرون به صرفه مراقبت درمانی شده اند اهمیت ندارد.

پلوسی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: ما نیازمند این هستیم که مردم آمریکا از حقایق مطلع باشند، آنها (جمهوریخواهان) همیشه از بیان حقایق می ترسند.
 
جالب توجه این که آنها از انتشار اظهارنامه مالیاتی رئیس جمهور هم می ترسند و ما به درخواست خود برای انتشار این اظهارنامه مالیاتی ادامه خواهیم داد، چون می خواهید درباره ارتباطات روس ها بیشتر بدانیم و بدانیم که روس ها به لحاظ سیاسی، مالی و شخصی چه ارتباطاتی با دونالد ترامپ داشته اند، این ارتباطات چگونه بوده و اظهار نامه مالیاتی رئیس جمهور چه حرفهایی در این باره برای گفتن دارد.
 
وی افزود: ما برای بررسی این موضوع نیازمند انجام تحقیقات از سوی نهادی مستقل و متشکل از هر دو حزب هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار