هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عیدی خوبی به هواداران خود در آستانه نوروز دادیم و یک گام به قهرمانی نزدیک تر شدیم.

کامیابی نیا: عیدی خوبی به هواداران خود دادیم/ اظهارات سرپرست استقلال خوزستان خنده دار استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال کامیابی‌نیا درباره برد برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در نهایت  توانستیم 3 امتیاز این بازی کسب کنیم. این بازی  برای ما 2 نیمه متفاوت داشت، نیمه اول فوتبال خوبی بازی کردیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد و به گل برتری دست پیدا کنیم. در نیمه دوم و از دقیقه 70 به بعد عقب کشیدیم تا از تک گل زده خود محافظت و به یک پیروزی شیرین برسیم.

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم مهمترین پیروزی بدست آوردیم و یک گام بلند دیگر برای دستیابی به جام قهرمانی برداشتیم. البته من اعتقاد دارم تا زمانی که جام را بالای سر نبردیم نباید از قهرمانی حرف بزنیم. این برد عیدی بسیار خوبی در آستانه نوروز به هوادارانمان بود.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سرپرست استقلال خوزستان برد پرسپولیس را به دلیل اشتباهات داوری دانسته است، گفت: به نظر من این حرف خنده‌دار است و من جوابی برای آن ندارم.

کامیابی‌نیا درباره کارت‌های زیاد دریافتی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: فشار بازی و سوت‌های بی‌مورد دلیل اخطار گرفتن زیاد بازیکنان ما است، بازیکن نیز آستانه تحمل دارد و سوت‌های بی‌مورد عصبانی و از کوره در می‌رود، البته این مسائل در فوتبال ما طبیعی است اما ما باید حرفه‌ای‌تر رفتار کنیم.

وی در باره  دیدار مقابل الریان قطر خاطر نشان کرد: به طور حتم شرایط سخت است، ما هر 4 روز یک بار در لیگ ایران بازی می‌کنیم و این فشار زیادی به بازیکنان وارد کرده است. البته باید حرفه‌ای زندگی کنیم و با یک عملکرد خوب مقابل الریان یک گام بلند برای صعود به مرحله بعد برداریم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار