با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۸۶ پروژه مخابراتی در استان خراسان رضوی بااعتباری بالغ‌بر ۷۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی کارگزار معاون حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس شرکت مخابرات ایران صبح امروز در جلسه شورای اداری گناباد گفت: گناباد یکی از شهرستان‌هایی است که تمامی شاخص‌های مخابراتی را دارا می‌باشد و جزء رتبه‌های اول استان خراسان رضوی و منطقه جنوب شرق کشور است.

وی افزود: در گناباد ۴۲ هزار خط تلفن ثابت وجود دارد و سبب ضریب نفوذ ۴۹ درصدی تلفن ثابت‌شده است و بالاترین ضریب نفوذ استان خراسان رضوی و منطقه جنوب شرق کشور را دار است.

معاون حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه ۸۱ روستای گناباد دارای تلفن ثابت خانگی می‌باشد، گفت: روستاهای گناباد جزء اولین روستاهایی هستند که از تلفن خانگی بهره‌مند شده‌اند.

کارگزار با اشاره به وجود ۱۴ هزار پورت اینترنت پرسرعت در گناباد خاطرنشان کرد: ۵۷ روستای گناباد از اینترنت پرسرعت برخوردار بوده و ۲۸ روستا نیز دارای مراکز روستایی ICT هستند.

وی در خصوص میزان پروژه‌های بهره‌برداری شده با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان رضوی گفت: ۲۸۶ پروژه مخابراتی در استان خراسان رضوی بااعتباری بالغ‌بر ۷۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که در این راستا ۸ سایت اینترنت نسل‌های سوم و چهارم در گناباد به بوده است.

معاون حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس شرکت مخابرات ایران افزود:در راستای عدالت اجتماعی و اقتصاد مقاومتی رساندن اینترنت به روستاها یکی از اهداف شرکت مخابرات می‌باشد که در این راستا ۱۰۰۵ روستا از اینترنت پرسرعت برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار