دبیر اجرایی بخش ادبی جشنواره ملی ریحانه النبی از ارسال هزار و 385 اثر به دبیرخانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهاره شفیعی دبیر اجرایی بخش ادبی جشنواره ملی «ریحانه النبی» با یادآوری اینکه این جشنواره در سه بخش شعر، داستان و داستانک برگزار شده است، گفت: 1385 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد یک هزار و 222 اثر در بخش شعر، قریب 100 اثر در حوزه داستان و 63 اثر نیز در حوزه داستانک بوده است.

شفیعی با اشاره به اینکه داوری‌های این جشنواره در دو بخش مقدماتی و نهایی در حال انجام است، افزود: داوری مقدماتی این آثار به پایان رسیده اما داوری نهایی هنوز در حال انجام است و امشب نتایج این داوری‌ها مشخص می‌شود.

وی زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره و معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده را 24 اسفندماه اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم از ساعت 9 تا 11 در شهرستان مهر استان فارس  و بعدازظهر همین روز نیز از ساعت 14 تا 17 سه کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بخش ادبی جشنواره ملی ریحانه النبی تصریح کرد: کارگاه آموزشی نقد ادبی در ایران با حضور قاسمعلی فراست و همچنین کارگاه ساختار داستان با حضور محمودی و کارگاه آموزشی شعر با حضور فاطمه راکعی، غلامرضا طریقی و محمدحسین بهرامیان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.